فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ساخت وبلاگ

تلویزیون سونی 65X90K یکی از تلویزیون های منحصر به فرد سونی برای سال 2022 به عنوان جایگزینی برای تلویزیون قبلی 65X90J است. سونی جزو اولین برندهایی بود که تلویزیون های جدید خود را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. این برند همچنان خط تولید تلویزیون های LED خود را برای سال جدید داشت. X90K با طراحی مینیمالیستی، قاب باریک و پایه های منحصر به فرد سونی در وهله اول توجه خریداران را به خود جلب می کند. فناوری نمایشگر این تلویزیون Full Array LED می باشد. در واقع با چراغ های LED در سراسر پنل نمایشگر، کنترل نور بسیار خوب خواهد بود و می توانید تصاویر بهتری را از نظر کنتراست تماشا کنید.

تصاویر صفحه تلویزیون سونی X90K دارای وضوح 4K خواهند بود. سونی در این تلویزیون همانند تلویزیون های حرفه ای خود از پردازنده Cognitive XR برای پردازش تصویر قدرتمند استفاده می کند. این پردازنده از هوش شناختی پیشرفته برای بازتولید رنگ و جزئیات در تصاویر استفاده می کند. فناوری منحصر به فرد XR Triluminos Pro با ارائه طیف رنگی گسترده تصاویری زیبا و طبیعی ایجاد می کند.

تلویزیون سونی 65X90K ساخت 2022 میلادی

به لطف فناوری Acoustic Multi-Audio در این تلویزیون 65 اینچی سونی، صدا کاملاً با صحنه های پخش شده روی صفحه هماهنگ می شود تا بهترین تجربه شنیداری ممکن را به شما ارائه دهد. تلویزیون 65X90K بر اساس آخرین نسخه سیستم عامل Google TV، ویژگی های هوشمند بسیار خوبی را ارائه می دهد. جستجوی صوتی یکی از جذاب ترین قابلیت های این تلویزیون هوشمند است. سونی ریموت هوشمند جدید خود را همراه با این تلویزیون عرضه می کند.

فیلم نقد و برسی کامل تلویزیون سونی 65X90K

 

Cognitive Processor XR و محتوای واقع گرایانه

سونی تلویزیون های حرفه ای خود را به پردازنده XR مبتنی بر هوش شناختی (Cognitive Processor XR) مجهز می کند. این پردازنده حرفه ای سونی با تجزیه و تحلیل داده های صوتی و تصویری سطح جدیدی از کیفیت تصویر و صدا را ارائه می دهد. این فناوری درست مانند مغز انسان عمل می کند و با تمرکز بر روی جسم اصلی در تصویر بهترین کیفیت را ارائه می کند.

در حالی که هوش مصنوعی فقط می تواند سطح جزئیات، رنگ و کنتراست تصویر را تنظیم کند، هوش شناختی با تجزیه و تحلیل تمام ابعاد تصویر آن را بهبود می بخشد. با افزایش جزئیات در صحنه های تاریک و روشن تصویر، می توانید تصاویر بسیار طبیعی تری را تماشا کنید. تلویزیون سونی 65X90K نیز به لطف این پردازنده صدا را بهبود می بخشد. با پردازش هوشمند صدا، می‌توانید صدایی را بشنوید که برای هر نوع محتوایی کاملاً مناسب است. تصاویر روی نمایشگر تلویزیون سونی X90K دارای وضوح 4K هستند. تصاویر با جزئیات 4 برابر بیشتر از Full HD زیبا و فوق العاده واقعی به نظر می رسند.

نوردهی Full Array

تلویزیون سونی 65X90K دارای LED FULL ARRAY است و نوردهی کاملی به صفحه نمایش شما می دهد. وجود نواحی پراکنده نور در صفحه نمایش از هوش شناختی XR برای کنترل نور پس زمینه تصاویر استفاده می کند و با تضاد رنگ های روشن و تیره وضوح تصویر را به بالاترین حد ممکن می رساند و محتوا را همانطور که چشم انسان می بیند ارائه می دهد. این پردازنده هوشمند به شما کمک می کند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بیشتر و بهتر به صورت واقعی تر ببینید.

فناوری XR Triluminos Pro و طیف رنگ گسترده

ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر

وجود فناوری Acoustic Multi-Audio در تلویزیون سونی 65X90K و انتشار صدای همه جانبه از صفحه نمایش شما باعث می شود هر چیزی که می بینید به هر چیزی که می شنوید متصل شود و شما را در محتوای در حال پخش غرق کند. وجود فناوری موقعیت یابی در سری جدید تلویزیون سونی، صدا را با توجه به ویژگی های محیط منتشر می کند و به کمک این قابلیت، تصاویر و محتوای بسیار طبیعی و زنده ای را بر روی صفحه نمایش خود خواهید دید.

از تماشای تصاویر فوق العاده واقعی لذت ببرید

این بار پردازنده هوشمند XR به شما کمک می کند تا تصاویر را با رنگ هایی که چشم به دیدن آنها عادت کرده است ببینید. تلویزیون 2022 سونی 65X90K با پشتیبانی از پردازنده XR و نوردهی LED Full Array و همچنین استفاده از فناوری XR Triluminos Pro به این تلویزیون امکان دسترسی به بیش از یک میلیارد رنگ و تنظیم رنگ، رنگ، روشنایی و ... را می دهد. جزئیات همانطور که در دنیای واقعی هستند دیده می شوند و انعکاس تصاویر با بهترین جزئیات دنیای واقعی روی صفحه نمایش دیده می شود.

اگر می خواهید تصاویری دقیق در اوج روشنایی و تاریکی داشته باشید، تلویزیون های سونی بهترین انتخاب هستند. زیرا با استفاده از هوش شناختی XR و تقویت کننده کنتراست در تلویزیون سونی X90K ، نور خروجی از پس زمینه را متعادل می کند، در برخی نقاط نور را کاهش می دهد و در برخی نقاط نور را افزایش می دهد تا تصاویر را به بهترین شکل مشاهده کنید. با کنترل دقیق نور، جزئیات تصویر را در روشنایی شدید یا تاریکی مطلق به شما نشان می دهد و می توانید محتوای مورد علاقه خود را حتی در قسمت های تاریک تصویر ببینید.

تلویزیون 65X90K سونی

تصاویر واضح و صاف

تلویزیون 4K سونی 65X90K شما را تشویق می کند که بیشتر ببینید و تبدیل به تلویزیون مورد علاقه شما می شود و شما را در رنگ ها و جزئیات تصویر غرق می کند. با استفاده از فناوری XR 4K Upscaling، قسمت های از دست رفته تصویر با استفاده از داده های قبلی بازیابی می شوند و وضوح تصویر به کیفیت 4K ارتقا یافته و به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. جزئیات تصویر از دست رفته با این فناوری بازیابی و بهبود می یابد، به طوری که بدون توجه به نوع محتوا، تصاویر با بیشترین جزئیات نمایش داده می شوند. این هوش کامل به شما لذت تماشای فوق العاده ای می دهد.

سونی برندی است که نیاز همه خریداران خود را در نظر می گیرد و این بار با پردازش هوشمند حرکتی به علاقه مندان ویژه به تماشای برنامه های ورزشی و تصاویر زنده کمک می کند. این تابع به کمک هوش شناختی حرکات چند شکل را پشت سر هم تجزیه و تحلیل می کند تا جزئیات تصویر به آرامی و واضح به دست شما برسد. صحنه های تار و سریع در محتوای مورد نظر شما واضح و کاملا روان می شوند و لذت غرق شدن در تصاویر سریع با جزئیات کامل را خواهید داشت. به برنامه تمرینی خود نگاه دقیقی بیندازید و آن را با دوستان خود تجزیه و تحلیل کنید.

صدای قدرتمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

لذت تماشایی زمانی است که تصاویر و صداها را هماهنگ می بینید و می شنوید و صدای تلویزیون شما به حدی است که این حس را به شما القا می کند که در میانه برنامه مورد نظر خود هستید. سونی این بار با تعبیه بلندگوها در تمامی قسمت های صفحه نمایش، قدرت و وضوح صدای خود را به نمایش گذاشت. Acoustic Multi-Audio یک فناوری است که دارای موقعیت‌یابی توییتر است و این ویژگی به شما کمک می‌کند تا صداهای با فرکانس بالا از مکان مناسب از صفحه خارج شود و دقیقاً با آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود مطابقت داشته باشد پس به گوش‌های شما اوج لذت در شنیدن را هدیه می‌کند.

در اینجا باید به صدای فراگیر تلویزیون BRAVIA XR اشاره کرد زیرا به کمک این فناوری صدای بلندی را خواهید شنید که تماشای محتوا و فیلم در سینما را به شما یادآوری می کند. صدای فراگیر و صدای سه بعدی در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدا را از همه نقاط با صدای بلند و واضح و همچنین در راستای تصویر بشنوید. قدرت صدای تلویزیون سونی X90K به حدی است که دیگر نیازی به استفاده و خرید ساندبار برای بازتولید صدای بلند و سینمایی نخواهید داشت.

صدای قدرتمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

بهبود صدا با ویژگی های منحصر به فرد در تلویزیون سونی مدل 65X90K

شنیدن دیالوگ در محتوای برنامه مورد نظر شما لذت بخش خواهد بود و با کمک فناوری Voice Zoom 2 گفتگوی بین افراد بدون افزایش صدای تلویزیون تقویت می شود بدون توجه به صداهای دیگر می‌توانید حتی کوچک‌ترین جزییات را بشنوید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر شنیدن گفتار سخت هم باشد، این نوع تلویزیون سونی وضوح و شفافیت صدا را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با کمک سایر محصولات سونی، کیفیت صدا و تصویر این مجموعه تلویزیونی از این هم فراتر خواهد رفت.

استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی سونی در کنار مدل تلویزیون سونی 65X90K به شنیدن صدای بلند و بهتر کمک می کند و با تقویت صداها همزمان با حرکت تصویر، تجربه تماشای سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد. پشتیبانی این محصول از Dolby Atmos فضایی را ایجاد می کند که وضوح و شفافیت صدا هماهنگی خاصی با حرکات محتوا داشته باشد که تجربه تماشای فیلم و سریال را وارد خانه شما خواهد کرد. تقویت صداها مطابق تصویر وظیفه اصلی بلندگوهای اطراف صفحه نمایش محصول است و به ایجاد یک عملکرد عالی کمک زیادی می کند.

فناوری BRAVIA CAM برای صدا و تصویر مناسب با فضای اتاق شما

اتصال تلویزیون هوشمند سونی 65X90K به BRAVIA CAM یکی از جدیدترین فناوری های اعمال شده در تلویزیون های سونی می باشد که باعث افزایش بیشتر عملکرد این محصول خواهد شد. با خرید جداگانه دوربین براویا و اتصال آن به تلویزیون می توانید تصویر و صدایی مناسب و سازگار با محیط خود داشته باشید. با BRAVIA CAM، تلویزیون سونی X90K نور محیط و محل نشستن شما را تشخیص می‌دهد تا صدا و تصویر را تنظیم کند و تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را به شما ارائه دهد. با کمک این فناوری، هر کجای اتاق خود باشید بهترین مکان برای تماشای برنامه مورد علاقه شما خواهد بود.

با BRAVIA CAM تنظیم صدا و تصویر به بهترین شکل انجام می شود و هر چیزی که می بینید و می شنوید با توجه به محیطی که در آن هستید بهینه می شود. تجربه جدیدترین و هوشمندترین فناوری در این تلویزیون زمانی است که می توانید با ترکیب BRAVIA CAM و هوش شناختی XR تماس تصویری برقرار کنید و از دریافت و توسعه صدا و تصویر با کیفیت بالا لذت ببرید. این ویژگی ها تلویزیون 65 اینچ سونی X90K را به گزینه ای عالی برای سرگرمی های روزمره شما تبدیل می کند.

تکنولوژی BRAVIA CAM در تلویزیون سونی 65X90K

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل 65X90K

  1. بدون دخالت دست با "تلویزیون سونی 65X90K" خود صحبت کنید و آن را فقط با صدای خود کنترل کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند با اتصال به Google TV به هزاران برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و از Google بخواهید محتوای مورد نیاز خود را فقط با صدای شما پخش کند. از هر نقطه ای از خانه می توانید تلویزیون هوشمند خود را بدون دخالت دست کنترل کنید و برنامه یا موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.
  2.  تلویزیون سونی X90K برای تمامی اعضای خانواده مناسب است و با داشتن فیلم و برنامه های جدید در محتوای خود دسترسی را تسهیل می کند; این تلویزیون دارای نمایه ای مناسب برای کودکان است که آنها را به تماشای محتوای مناسب سنشان راهنمایی می کند و از تماشای محتوای نامناسب کودکان جلوگیری می کند، پس با خیال راحت کودک خود را سرگرم کنید. حتی می توانید ساعت خواب کودک را طوری تنظیم کنید که تلویزیون در آن زمان خاموش شود و محدودیت زمانی خود را به آن تحمیل کنید.
  3. با خرید تلویزیون X90K و سایر محصولات سونی خانه ای هوشمند داشته باشید و محصولات خانه هوشمند خود را فقط با صدای خود کنترل کنید.
  4. گوشی هوشمند خود را به تلویزیون سونی X90K سایز 65 اینچ متصل کنید و با تماشای بازی، عکس و فیلم مورد نظر خود بر روی صفحه نمایش سونی نهایت لذت را تجربه کنید. این تلویزیون از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند و با استفاده از Google Cast و Apple AirPlay محتوا را از گوشی هوشمند شما به تلویزیون شما پخش می کند.

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

با کنترل از راه دور جدید سونی، با مدل های کنترل قدیمی و غیر پیچیده خداحافظی کنید. ریموت تلویزیون سونی دارای طراحی زیبا و مناسب منزل شما می باشد که استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. با استفاده از این ریموت کنترل، علاوه بر تلویزیون، تمامی محصولات هوشمند خانه خود را نیز کنترل کرده و از ظاهر جذاب و عملکرد راحت آن لذت ببرید. با کنترل از راه دور تلویزیون سونی X90K می توانید به راحتی در چند ثانیه برنامه و محتوای مورد نظر را پخش کنید.

این ریموت کنترل به راحتی تمیز می شود و با روکش پلی یورتان، سطح صاف، فاصله مناسب بین دکمه ها تمیز کردن آن آسان تر خواهد بود. کنترل کثیفی یکی از عوامل مهم در انتقال آلودگی به ماست است، بنابراین باید همیشه تمیز نگه داشته شود. سطح کنترل خود را با دستمال یا پد تمیز کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

ریموت کنترل جذاب تلویزیون سونی مدل 65X90K

طراحی منحصر به فرد و مناسب برای منزل شما

وجود یک تلویزیون زیبا در خانه هر فردی بر جذابیت دکوراسیون منزل می افزاید. تلویزیون سونی 65X90K با صفحه نمایش بزرگ و بدنه ظریف بیشترین تاکید را بر روی تصاویر و جزئیات آنها دارد و با توجه به اندازه تلویزیون این مقیاس دید تغییر می کند. این تلویزیون 65 اینچی است و با تمرکز سونی بر طراحی ساده و مینیمالیستی آن، حاشیه‌ها نازک‌تر و صفحه نمایش عریض‌تر شده است، بنابراین برای تماشای آن جذاب خواهد بود. تماشای جامع و گسترده یکی از دستاوردهای ظاهر جذاب و مناسب این تلویزیون است و می توانید بدون حواس پرتی در برنامه مورد علاقه خود گم شوید.

پایه قابل تنظیم دو طرفه با ظاهری زیبا به این محصول پایداری خوبی می بخشد و می توانید با تنظیم این پایه ها تلویزیون را در محل مناسبی قرار دهید. تنظیم استاندارد پایه های ال ای دی سونی 65X90K به شما این امکان را می دهد که فاصله و زاویه مناسب را از میز پیدا کنید تا سیستم صوتی به خوبی زیر آن قرار گیرد. قاب زیبا و مجلل تلویزیون SONY 65X90K به شما کمک می کند تا فقط بر روی تصویر تمرکز کنید و محتوا را بدون حواس پرتی مشاهده کنید. قاب و پایه های ظریف به گونه ای طراحی شده اند که می توانند با هر اتاق و دکوری مطابقت داشته باشند و جلوه زیبایی به محیط شما ببخشند.

طراحی منحصر به فرد و مناسب برای منزل شما در تلویزیون سونی 65X90K

از تماشای سرگرمی در نتفلیکس لذت ببرید

تلویزیون سونی 65X90K از حالت کالیبره تطبیقی ​​Netflix پشتیبانی می کند. این حالت مخصوصا برای تماشای محتوای نتفلیکس بهینه شده است. در واقع، این حالت با استفاده از عملکرد بهینه‌سازی نور محیط پیاده‌سازی می‌شود، به گونه‌ای که میزان نور نمایشگر در شرایط اتاق روشن برای ارائه جزئیات به حداکثر می‌رسد و بالعکس برای تجربه بهتری از دید در شرایط اتاق تاریک. با استفاده از این حالت، لذت تماشای فیلم از سرویس نتفلیکس به حداکثر می رسد.

لذت تماشای سرگرمی در Netflix

تلویزیون های سونی دوستدار محیط زیست هستند!

سونی در چند سال گذشته از پلاستیک کمتری در طراحی و بسته بندی تلویزیون های خود استفاده کرده است تا از محیط زیست محافظت کند. پلاستیک استفاده شده در این محصولات بسیار بازیافتی آسیب جدی به محیط زیست وارد نمی کند. این شرکت همچنین با فناوری های منحصر به فرد خود سعی در به حداقل رساندن مصرف برق تلویزیون ها دارد. فناوری کنترل نور پس زمینه پویا و سنسورهای تعبیه شده در این تلویزیون ها نه تنها کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهند، بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می دهند. تلویزیون های جدید این برند از BRAVIA CAM نیز برای مصرف بهینه انرژی پشتیبانی می کنند.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 65X90K را مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال احتیاج دارید، تلویزیون سونی 65X85K گزینه مناسبی برای شما است. اما اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای بازی کردن و تماشای فیلم به صورت حرفه ای هستید، تلویزیون سونی 65X95K گزینه بهتری است.

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 65X90K چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 65X90K  را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 127 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 21:07

تلویزیون سامسونگ 65BU8000 یکی از سری تلویزیون های کریستال سامسونگ در سال 2022 است. تلویزیون های سری 8 به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای متنوع مصرف کنندگان را برآورده کنند و در عین حال قیمت مناسبی با ویژگی های بالقوه دارند. تلویزیون های سامسونگ در سال جدید نه تنها از نظر سخت افزاری، بلکه از نظر نرم افزاری نیز عالی هستند. تلویزیون BU8000 که جایگزینی برای تلویزیون نسل قبل AU8000 می باشد، همانند گذشته دارای بدنه ای فوق العاده باریک با ظرافت قابل تحسینی است. این مدل از رنگ های کریستالی پویا در نمایشگر LED برای ایجاد تصاویر طبیعی استفاده می کند.

Crystal Processor 4K پردازنده مورد استفاده در تلویزیون 65BU8000 است. این پردازنده با پردازش سریع داده های بصری، آنها را به وضوح نزدیک به 4K ارتقا می دهد. فناوری HDR 10+ برای ایجاد تصاویر پویا و طبیعی پشتیبانی می شود. فناوری Contrast Enhancer نیز کنتراست تصویر را بهبود می بخشد. این تلویزیون به همان اندازه که از نظر صدا لذت بخش است، از نظر ارائه یک تجربه بصری نیز لذت بخش است. حالت Adaptive Sound در قسمت صدای تلویزیون از هوش پیشرفته برای بهینه سازی صدا با توجه به ژانر محتوا استفاده می کند. فناوری Q-Symphony همچنین صدای تلویزیون و نوار صوتی را هنگام اتصال سیستم های صوتی سازگار همگام می کند.

تلویزیون سامسونگ 65BU8000 ساخت 2022 میلادی

آخرین نسخه سیستم عامل تایزن امکان دسترسی به محتوا را در یک مکان با منوی کاملاً اصلاح شده فراهم می کند. دستیار انحصاری سامسونگ به نام بیکسبی نیز امکان دسترسی به محتوا و کنترل تلویزیون را به صورت صوتی فراهم می کند. ما بقیه مقاله را به بررسی کامل این مدل اختصاص خواهیم داد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 65BU8000

 

همه چیز از دیزاینی تکامل یافته!

همه چیز از دیزاینی تکامل یافته

تلویزیون های سامسونگ تولید شده در سال 2022 از نظر طراحی مانند گذشته قابل تحسین هستند. این تولیدات را می توان شاهکارهای واقعی طراحی در صنعت تلویزیون نامید. سامسونگ در حالی که به الگوریتم های زیبایی شناسی پایبند است و از سبکی مینیمال استفاده می کند، از مواد پایدار برای افزایش دوام محصولات خود استفاده می کند. علاوه بر این با بسته بندی اقتصادی، محصولات خود را مطابق با استانداردهای زیست محیطی بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 65BU8000 کیفیت ساخت بالایی دارد و بیشتر از نظر زیبایی نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

سامسونگ طراحی این سری از محصولات را AirSlim نامگذاری کرده است. در واقع این تلویزیون ها وزن بسیار کم با بدنه ای فوق العاده نازک دارند و به همین دلیل مکمل هر دکوراسیونی هستند. ضخامت بدنه تلویزیون سامسونگ BU8000 تنها حدود 25.7 میلی متر است. به لطف ضخامت کم، تلویزیون را می توان با استفاده از براکت مخصوص به دیوار متصل کرد، بدون اینکه برآمدگی لبه ها در کانون توجه قرار گیرد. با نصب تلویزیون بر روی دیوار می توانید تصویر هنری زیبایی در اتاق نشیمن داشته باشید. این مدل 65 اینچی برای نشیمن های بزرگ مناسب است.

فریم یا قاب باریک در سه طرف نمایشگر نیز یکی از نقاط عطف در طراحی این مدل است. این ویژگی نه تنها ظاهری شیک به تلویزیون می بخشد، بلکه از حواس پرتی در حین تماشا نیز جلوگیری می کند. همچنین امکان جمع آوری کابل های درهم در پشت پاها وجود دارد. پایه ها از حالت سنتی خارج شده اند و ظاهری مدرن به تلویزیون می دهند. چنین پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع بسیار انعطاف پذیر هستند.

تصاویر واقعی با رنگ های زنده در تلویزیون سامسونگ 65BU8000

تصاویری رئالیسم با رنگ‌های پرچنب و جوش در تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8000

کیفیت تصویر معمولاً مهمترین معیار در تعیین قیمت تلویزیون ها در نظر گرفته می شود. تلویزیون سامسونگ 65BU8000 در رده تلویزیون های 65 اینچی و 4K در بازار قرار می گیرد. شما می توانید سرگرمی خود را با وضوح 4K در تلویزیون تغییر دهید. رزولوشن 4K UHD محتوای مورد علاقه شما را با 4 برابر پیکسل بیشتر از Full HD می گیرد. این کیفیت رنگ و کنتراست را حتی در صحنه‌های تاریک افزایش می‌دهد تا تجربه‌ای شبیه به سینما را به کاربر بدهد، گویی در جریان رویدادهای مجموعه فیلم هستند.

گفتیم که تلویزیون 65BU8000 متعلق به سری تلویزیون های کریستال سامسونگ می باشد. این تلویزیون ها در سال های اخیر محبوبیت غیرقابل انکاری در بین مصرف کنندگان به دست آورده اند. واقعیت این است که این تلویزیون از نمایشگر LED نیز بهره می برد، اما از فناوری Dynamic Crystal Color برای ارائه رنگ های بهتر استفاده می کند، بنابراین می توان انتظار داشت عملکرد بهتری نسبت به یک تلویزیون 4K معمولی داشته باشد.

Dynamic Crystal Color از فناوری پیشرفته فسفر برای ارائه یک پالت رنگ Ultra HD استفاده می کند که به اندازه خود طبیعت غنی و خیره کننده است. اکنون می‌توانید از درخشان‌ترین مستندها تا دنیای پر جنب و جوش را بدون تماشای خسته‌کننده با وجود جزئیات خوب لذت ببرید.

پردازشگر Crystal Processor 4K

پرداشگر Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 65BU8000

سامسونگ در سری تلویزیون های کریستالی خود از یک پردازنده انحصاری به نام Crystal Processor 4K استفاده می کند. این پردازنده در تلویزیون سامسونگ 65BU8000 با تجزیه و تحلیل و پردازش داده های بصری تصاویر قدرتمند 4K ایجاد می کند. منابع ورودی تلویزیون همیشه رزولوشن 4K نیستند. این پردازنده با شناسایی منبع و مقایسه آماری آن با کیفیت 4K، از طریق فناوری ارتقاء مقیاس 4K، آن را نزدیک به آن رزولوشن ارتقا می‌دهد. به این ترتیب بیننده می تواند تصاویری با همان رزولوشن 4K را روی تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8000 تماشا کند. همچنین، تجربه مشاهده ممکن است بسته به محتوا و فرمت متفاوت باشد، و افزایش مقیاس ممکن است برای اتصال رایانه شخصی و حالت بازی اعمال نشود.

جزئیات عالی در صحنه های تاریک و روشن

جزئیات فوق العاده در صحنه‌های تاریک و روشن

یکی از عوامل کلیدی در کیفیت تصویر کنتراست است. نسبت کنتراست یک تصویر، تفاوت بین تیره ترین و روشن ترین رنگ ها در یک صحنه است. افزایش کنتراست در واقع تجربه مشاهده در شرایط اتاق تاریک را بهبود می بخشد. تلویزیون سامسونگ 65BU8000 عملکرد خوبی در ارائه کنتراست دارد. فناوری تقویت کنتراست در این تلویزیون تضمین می کند که هر تصویر با جزئیات زیاد طبیعی تر به نظر می رسد. این فناوری نوآورانه تصویربرداری، کنتراست را به صورت پویا تنظیم می کند و با تجزیه و تحلیل بخش های مختلف تصویر، عمق رنگ را بهبود می بخشد.

تلویزیون 65BU8000 همچنین از فناوری تصویربرداری عالی UHD Dimming استفاده می کند. این فناوری با کنترل نور پس زمینه کنتراست بهتری ایجاد می کند. عملکرد تشخیص روشنایی همچنین با تنظیم روشنایی صفحه برای ژانرهای مختلف محتوا بدون نیاز به مداخله دستی، تجربه تماشای خوبی را در شرایط مختلف تضمین می کند.

از دیگر فناوری های بحث برانگیز در قسمت تصویر تلویزیون، باید به HDR اشاره کرد. این فناوری که مخفف عبارت High Dynamic Range است، سطح نور تلویزیون را با افزایش دامنه دینامیکی افزایش می دهد تا بتوانید از طیف گسترده ای از رنگ ها و تمام جزئیات بصری حتی در تاریک ترین صحنه ها لذت ببرید. تلویزیون کریستال سامسونگ 65BU8000 از فرمت های HDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند. HDR10 Plus که یک فرمت پویا HDR است، تنظیمات فیلم را از ترتیبی به ترتیب دیگر تغییر می دهد. افزایش کنتراست، روشنایی، رنگ و جزئیات یکی از دستاوردهای این فناوری برای علاقه مندان به فیلم و سریال است چرا که حس حضور در سینما را القا می کند.

تجربه بازی در تلویزیون 65BU8000

تجربه‌ی گیمینگ در تلویزیون 65BU8000

طبیعتا نمی توان ویژگی های "تلویزیون سامسونگ 65BU8000" را یک تلویزیون گیمینگ دانست اما در مجموع تجربه مناسبی را در اختیار علاقه مندان به این سبک قرار می دهد. 3 عامل تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی سریع و نرخ تازه سازی بالا بسیار کلیدی برای اجرای یک بازی بی عیب و نقص هستند. با توجه به پنل 50 هرتزی باید گفت که این تلویزیون 65 اینچی سامسونگ مانند یک تلویزیون معمولی برای نمایش محتوای سریع عمل می کند اما سامسونگ از فناوری حرکت جالب Motion Xcelerator استفاده می کند.

معمولاً هنگام نمایش محتوای اکشن در تلویزیون، تعداد مشخصی فریم از بین می رود و این می تواند باعث ایجاد اثرات ناخواسته مانند پرش و تار شدن صحنه شود. Motion Xcelerator به طور خودکار فریم‌ها را تخمین زده و جبران می‌کند تا محتوا شفاف و روان باشد.

وقتی کنسول بازی را به تلویزیون وصل می کنید تا محتوا روی صفحه نمایش داده شود، تاخیر خاصی ایجاد می شود که به آن تاخیر ورودی می گویند. تلویزیون 4K سامسونگ 65BU8000 دارای حالت پخش خودکار (ALLM) است. هنگامی که کنسول بازی را به تلویزیون وصل می کنید، به طور خودکار به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند. به لطف این ویژگی، می‌توانید گیم‌پلی روان را در چشمگیرترین شکل بدون تاری و لرزش ببینید. حالت Auto Low Latency Mode صفحه نمایش شما را بهینه می کند تا کنترل بیشتری روی گیم پلی خود داشته باشید. حالت HGiG همچنین از گرافیک HDR مناسب برای نمایش جزئیات بیشتر در بازی استفاده می کند.

جزئیات صدای تلویزیون سامسونگ BU8000

ویژگی‌های صدای تلویزیون سامسونگ BU8000 سایز 65 اینچ

تلویزیون 65BU8000 دارای امکانات و تکنولوژی کاربردی در بخش صدا می باشد. این مدل از طریق دو کانال صوتی 20 وات صدا منتشر می کند. این قدرت برای تلویزیونی با این اندازه راضی کننده است، اما می توان صدا را به چند روش مختلف بهبود بخشید. در واقع می توانید یک سیستم صوتی جداگانه خریداری کرده و آن را از طریق پورت HDMI، پورت نوری یا بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. بلوتوث صوتی یک راه حل بی سیم بدون دردسر برای افزایش صدا است. همچنین امکان اتصال دو دستگاه از طریق بلوتوث برای پخش صدا از تلویزیون وجود دارد. راه حل Multiroom Link این تلویزیون مدیریت و به اشتراک گذاری منبع موسیقی را در چندین دستگاه صوتی در مکان های مختلف آسان می کند.

یکی از فناوری های برجسته در بخش صدای تلویزیون های سامسونگ Q-Symphony است. هنگامی که سیستم صوتی سازگار با همان فناوری را به تلویزیون وصل می کنید، صدا در هر دو دستگاه همگام می شود. در این حالت، بلندگوهای تلویزیون برای نوار صوتی بهینه شده اند و صدای تلویزیون قطع نمی شود. این ویژگی صدای فراگیر و چند بعدی ایجاد می کند که انگار در وسط صحنه هستید.

OTS Lite مخفف Object Tracking Sound Lite، همچنین از Samsung Technologies 65BU8000 است. این فناوری از کانال مجازی برای ردیابی صدای اشیاء در صحنه ها استفاده می کند و صدای فراگیر نزدیک به سه بعدی را برای غوطه ور شدن در محتوای صوتی ارائه می دهد. حالت صدای تطبیقی ​​در تلویزیون نیز از هوش پیشرفته برای تجزیه و تحلیل صحنه در زمان واقعی با توجه به نوع محتوا استفاده می کند.

خدمات هوشمند

خدمات هوشمند تلویزیون 4K سامسونگ 65BU8000

تلویزیون های 2022 سامسونگ با نسخه به روز شده سیستم عامل تایزن عرضه خواهند شد. Smart Hub جدید سامسونگ انتخاب و دسترسی به محتوا را متمرکز می کند تا زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و سایر محتوای مورد علاقه خود کنید. منوی جدید در تلویزیون سامسونگ 65BU8000 به 3 بخش رسانه، سرویس بازی و کاغذ دیواری تقسیم شده است که البته کاربران می توانند این قسمت را به دلخواه شخصی سازی کنند. با اتصال به اینترنت می توانید مطالب مختلف را در یک مرورگر وب جستجو کنید.

Netflix، Amazon Prime، Disney+، Apple TV، Google Play، Kayo، YouTube، Foxtel، Stan Stan)، Binge، ABC iView و موارد دیگر. به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب می شوند. کلیدهای میانبر برای سرویس های پخش محبوب در کنترل از راه دور تلویزیون 65BU8000 گنجانده شده است. اتصال به اینترنت و عضویت برای دسترسی به تمام خدمات ضروری است.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65BU8000 به راحتی از طریق فناوری و برنامه SmartThings کنترل می شود. این برنامه بر روی گوشی هوشمند قابل نصب است و با اتصال آن می توان به راحتی و از راه دور اعمال مختلف را کنترل کرد. همچنین می توان دستگاه هایی را که از فناوری مشابه پشتیبانی می کنند به تلویزیون متصل کرد و یک اکوسیستم هوشمند راه اندازی کرد. استفاده از این فناوری به اتصال Wi-Fi، بلوتوث، سایر اتصالات شبکه بی سیم و دستگاه های ثبت شده در برنامه SmartThings نیاز دارد.

تلویزیون خود را با صدا کنترل کنید

سامسونگ از دستیار بیکسبی خود در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کند. این دستیار در تلویزیون 65BU8000 به کاربر این امکان را می دهد که با استفاده از صدای خود به جستجوی محتوا بپردازد یا حتی دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کند. دکمه میکروفون صوتی در ریموت کنترل تعبیه شده است و با فشردن آن می توانید صدا را ضبط کنید. مدل مونتاژ شده در برخی کشورها همچنین شامل دستیار داخلی گوگل است تا همه چیز را با صدا در تلویزیون سامسونگ بی یو 8000 کنترل کند، در حالی که دستیار گوگل و الکسا نیز به طور جداگانه پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، در برخی از کشورها فقط Google Assistant پشتیبانی خواهد شد. خاموش/روشن، تغییر صدا و کانال، جستجوی محتوا و غیره. از جمله مواردی هستند که از طریق دستیارهای صوتی اجرا می شوند.

سایر برنامه ها، فناوری ها و اتصالات تلویزیون 65BU8000

سایر برنامه‌ها، فناوری‌ها و اتصالات تلویزیون 65BU8000

  • یکی از جدیدترین قابلیت های اضافه شده به تلویزیون های 2022 سامسونگ امکان برقراری تماس تصویری است. تماس‌های ویدیویی از طریق برنامه Google Duo در تلویزیون سامسونگ 65BU8000 ارائه می‌شوند. برای این کار نیاز به دوربین سامسونگ اسلیم فیت یا دوربین گوشی سامسونگ است.

 

  • Screen Mirroring یک راه حل عملی برای انتقال بی سیم محتوا از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه به ال ای دی سامسونگ 65BU8000 است. این ویژگی در گوشی‌های ویندوز 10، اندروید نسخه 6.0 و جدیدتر که از Mirror Casting و دستگاه‌های اپل که از Apple AirPlay2 پشتیبانی می‌کنند، موجود است.

 

  • ویژگی Tap View در تلویزیون های سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که با گوشی های سامسونگ سازگار باشد. پس از اینکه این ویژگی را در هر دو دستگاه فعال کردید، گوشی هوشمند باید به آرامی تلویزیون را لمس کند تا به طور خودکار اشتراک‌گذاری را تشخیص داده و به آن متصل شود.

 

  • با راه حل Wireless Dex در تلویزیون سامسونگ BU8000 سایز 65 اینچ ، می توانید از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ کامپیوتر برای انجام کارهای روزمره استفاده کنید. این روش اتصال بی سیم راحتی بسیار بیشتری را به ارمغان می آورد.

 

  • تلویزیون 65 اینچ سامسونگ BU8000 از سرویس ابری مایکروسافت 365 نیز پشتیبانی می کند.

 

  • تلویزیون Samsung 65BU8000 از بلوتوث برای اتصال بی سیم به همه دستگاه های سازگار پشتیبانی می کند. این مدل علاوه بر ارتباط بی سیم دارای چندین پورت ارتباطی می باشد. 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB از مهم ترین پورت های دستگاه هستند.

کنترل از راه دور SolarCell سامسونگ

ریموت SolarCell سامسونگ BU8000

برای افزایش اثرات مضر بر محیط زیست، اکثر تولید کنندگان سعی می کنند راه حل های خلاقانه ای را در محصولات خود ارائه دهند. هر ساله ریموت ها با انباشته شدن مقدار قابل توجهی باتری آسیب جدی به محیط زیست وارد می کنند. در همین راستا، سامسونگ یک کنترل از راه دور خورشیدی (SolarCell) را به همراه تلویزیون های منتخب 2022 عرضه می کند.

ریموت خورشیدی را می توان به جای باتری توسط امواج خورشید شارژ کرد. این مدل دارای پنل خورشیدی در پشت است. برای شارژ باید ریموت را طوری قرار دهید که این پنل رو به بالا باشد. علاوه بر این، شارژ از طریق نور روشن در اتاق نشیمن امکان پذیر است. قرار دادن ریموت در نزدیکی پنجره ها نیز راه موثری برای شارژ ریموت از نور طبیعی خورشید است.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 65BU8000 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتر و با کیفیت تری احتیاج دارید، ما به شما تلویزیون سامسونگ BU9000 را پیشنهاد می دهیم. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ AU7002 بروید. 

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65BU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65BU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 15:44

تلویزیون سونی 55X75K یکی از جدیدترین محصولات این برند شناخته شده در سال 2022 می باشد. سونی هر ساله با معرفی جدیدترین محصولات خود که بیشترین تغییرات را داشته اند، می تواند جایگاه بالای خود را در لیست بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون حفظ کند. نسبت به سال قبل. مجموعه تلویزیونی 2022 این برند نسبت به سال 2021 تغییرات چشمگیری داشته است تا مدل های منحصر به فردی را در اختیار خریداران قرار دهد. تلویزیون 55X75K با طراحی زیبا در کنار پایه های دوشاخه محکم و ضخامت مناسب بدنه یکی از بهترین ویژگی های آن است.

کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل ممکن کمک می کند و در کنار آن با بهترین ویژگی های تصویر همراه است تا در هنگام نمایش انواع محتوا وضوح فوق العاده ای را تجربه کنید. پردازنده 4K X1 تجزیه و تحلیل داده های تصویر را در بخش تصویر انجام می دهد و در عین حال نمایش محتوای با وضوح پایین تر از موتور پیشرفته 4K X-Reality PRO را با کیفیت عالی تضمین می کند.

تلویزیون سونی 55X75K ساخت 2022 میلادی

قسمت صوتی تلویزیون سونی X75K مجهز به دو بلندگوی قدرتمند است و در مجموع قدرت صدای 20 واتی را برای پخش صدا ایجاد کرده اند. سیستم عامل Google TV هوشمندتر از همیشه بازگشته است تا با به روز رسانی های مربوطه خود ویژگی های هوشمند و کاربردی را برای شما به ارمغان بیاورد. قیمت تلویزیون سونی 55X75K با توجه به اینکه جزو مدل های میان رده سونی است و یکی از بهترین گزینه های خرید به حساب می آید بسیار مناسب است.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سونی X75K سایز 55 اینچ

 

طراحی شیک و سازگار با هر محیطی

طراحی شیک، هماهنگ با هر محیطی در تلویزیون 55X75K

سونی نه تنها از بهترین طرح ها در ساخت تلویزیون های خود استفاده می کند، بلکه از مواد مرغوب نیز برای افزایش استحکام و دوام تلویزیون استفاده می کند. ساختار کلی تلویزیون سونی 55X75K بسیار مناسب بوده و از دوام مناسبی که از یک تلویزیون انتظار می رود برخوردار است. این تلویزیون 55 اینچ سونی برای قرارگیری در هر محیطی مناسب است و با توجه به ابعاد ایده آلی که دارد به بهترین شکل بر روی دیوار قرار می گیرد. ابعاد این تلویزیون همراه با پایه 1243 x 790 x 291 میلی‌متر است و پایه‌های آن قابل جدا شدن هستند تا بتوانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید.

در گوشه های اطراف نمایشگر، دو عدد پایه تعبیه شده است که علاوه بر ظرافت بالا، از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. این پایه ها فلزی بوده و استحکام بسیار بالایی برای نگه داشتن صفحه نمایش دارند. پایه ها داخل پنل تلویزیون 55X75K جای می گیرند و نصب آن بسیار آسان است. صفحه نمایش تلویزیون سونی با حاشیه های باریکی احاطه شده است که علاوه بر محافظت از نمایشگر، کمترین توجه را به گوشه های اطراف نمایشگر جلب می کند.

ضخامت بدنه تلویزیون هوشمند سونی 55X75K متعادل بوده و ضخامت کمی در قسمت نمایشگر به چشم می خورد. در واقع بیشترین ضخامت بدنه مربوط به محل قرارگیری درگاه های ارتباطی است که کمی ضخیم تر از قسمت بالای نمایشگر است. در کل زیبایی منحصر به فردی در ساختار تلویزیون دیده می شود و پایه های شیک دوشاخه ها بر جذابیت آن افزوده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

نمایش تصاویر با وضوح بالا

پردازنده تصویر 4K Processor X1 در تلویزیون سونی 55X75K

سونی در تلویزیون 55X75K از کیفیت تصویر 4K استفاده می کند. این وضوح تصویر، تراکم پیکسلی بالایی را روی صفحه تلویزیون ایجاد می کند که جزئیات را بهتر از وضوح Full HD ارائه می دهد. در واقع وضوح عالی با کیفیت 4K به نمایش تصاویر باکیفیت و زیبا بر روی صفحه تلویزیون سونی کمک می کند. رزولوشن 3840×2160 تراکم پیکسلی بسیار خوبی را در صفحه نمایش 55 اینچی این تلویزیون سونی نشان می دهد و وضوح تصویر خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون سونی 55X75K همچنین از فناوری Direct LED بر روی صفحه نمایش برای ایجاد نوردهی مناسب هنگام نمایش هر نوع محتوا استفاده می کند. البته کیفیت تصویر 4K تنها قابلیتی نیست که در نمایش محتوای باکیفیت در تلویزیون 55X75K نقش دارد. این تلویزیون همچنین از پردازشگر تصویر 4K Processor X1 استفاده می کند تا تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای نمایش آماده کند. این پردازنده می تواند محتوای نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را تجزیه و تحلیل کند و به کاهش نویز تصویر و افزایش وضوح کمک کند.

پردازنده 4K X1 از الگوریتم های پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل داده های تصویر استفاده می کند و از این طریق قادر است نویز تصویر را کاهش دهد. با کاهش نویز، تصاویر واضح تر با جزئیات بیشتر نمایش داده می شود و در نتیجه وضوح تصویر بهبود می یابد. با تلویزیون 4K سونی 55X75K از تماشای محتوای مورد علاقه خود با بالاترین وضوح لذت خواهید برد.

موتور ارتقاء دهنده 4K X-Reality PRO

موتور ارتقاء دهنده 4K X-Reality PRO

همانطور که گفته شد، "تلویزیون سونی 55X75K" در نمایش محتوای 4K بسیار ماهر است و وضوح تصویر عالی را هنگام نمایش این محتوا ارائه می دهد. اما نکته ای که در تلویزیون های سونی بسیار به چشم می خورد، استفاده از فناوری های برتر برای افزایش وضوح تصویر است. بدون شک می توان موتور 4K X-Reality PRO را یکی از بهترین فناوری هایی نامید که سونی در تلویزیون های خود از آن استفاده می کند. این موتور ارتقائ دهنده به افزایش وضوح تصاویر کمک می‌کند و مختص محتوایی با وضوح کمتر از 4K است.

موتور 4K X-Reality PRO دارای یک پایگاه داده ویژه است که تصاویر با وضوح پایین را بهبود می بخشد. این ویژگی قادر است با استفاده از یک پایگاه داده خاص، جزئیات و بافت تصاویر با وضوح پایین را بهبود بخشد تا به افزایش وضوح تصویر کمک کند. با افزایش کنتراست و بهبود رنگ‌های تصویر، موتور بهبود تصویر می‌تواند حتی محتوای ثبت‌شده را با وضوح ۲K با کیفیتی نزدیک به ۴K نمایش دهد. 4K X-Reality PRO وضوح تصویر عالی را در تلویزیون 55X75K، حتی در هنگام نمایش محتوای با کیفیت پایین‌تر، تولید می‌کند.

سایر ویژگی های قسمت تصویر 55X75K

ویژگی‌های بخش تصویر تلویزیون 55X75K

  • تلویزیون سونی 55X75K از ویژگی HDR برای ایجاد کیفیت تصویر فراتر از انتظار استفاده فراوان می کند. با استفاده از فرمت های HDR، از جمله HDR10 و HLG، تلویزیون 55X75K قادر است محدوده دینامیکی رنگ ها را برای بهبود رنگ هایی که می تواند روی صفحه نمایش داده شود، افزایش دهد. با تقویت رنگ ها می توانید جزئیات بهتری از تصاویر رنگی ببینید.

 

  • Live Color یکی دیگر از فناوری های تصویربرداری است که بر نحوه نمایش رنگ ها بر روی صفحه نمایش تاثیر می گذارد. این فناوری قادر است با افزایش طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون 55X75K ، جزئیات نمایشگر را افزایش دهد.

 

  • تقویت کنتراست پویا بهترین ویژگی افزایش کنتراست در پنل تلویزیون سونی است. این ویژگی به افزایش کنتراست صفحه کمک می کند و با بهبود کنتراست قادر به بهبود کیفیت تصویر خواهد بود. با نسبت کنتراست مناسبی که در تلویزیون 2022 سونی 55X75K وجود دارد، تصاویر را با وضوح مناسب در محیط روشن و تاریک ارائه خواهد کرد.

فناوری نوآورانه Motionflow XR

فناوری Motionflow XR در تلویزیون 2022 سونی 55x75k

سونی از فناوری Motionflow XR برای بهبود حرکت تلویزیون سونی 55X75K هنگام نمایش تصاویر استفاده می کند. این فناوری برای بهبود حرکت نمایش تصاویری که به دلیل سرعت بالای نمایش برخی فریم های گم شده دارند، استفاده می شود. فناوری نوآورانه Motionflow XR فریم های اضافی را بین فریم های اصلی در تصاویر ایجاد می کند تا فریم های از دست رفته را بازیابی کند. در واقع، این فناوری عوامل بصری کلیدی را در فریم های متوالی مقایسه می کند، سپس عملکرد از دست رفته در توالی فریم ها را در کسری از ثانیه محاسبه می کند. بنابراین، تصاویری که به دلیل از بین رفتن برخی از فریم های تصویر متلاطم و تار هستند، به طور کامل بهبود می یابند.

فناوری Motionflow XR حرکت صاف و روان را در انواع محتوا فراهم می کند، حتی تصاویری که با سرعت بسیار بالا نمایش داده می شوند و معمولا باعث تار شدن تصاویر می شوند. با استفاده از این فناوری جذاب، از تماشای محتوایی مانند بازی های ورزشی، بازی های ویدیویی و فیلم های اکشن با کیفیت 55X75K بدون از دست دادن جزئیات تصویر لذت ببرید.

صدای واضح و با کیفیت در تلویزیون سونی 55X75K

سونی یکی از برندهای اصلی تولید کننده سیستم های صوتی در جهان است و بیشتر شهرت جهانی خود را مدیون استفاده از بلندگوهای باکیفیت و قدرتمند در سیستم های صوتی است. این برند خوش نام تلویزیون های خود را بدون این اسپیکرهای قدرتمند نساخته است و در تمامی تلویزیون های سونی شاهد استفاده از سیستم های صوتی باکیفیت متشکل از بلندگوهای قدرتمند هستیم. تلویزیون 55X75K مجهز به اسپیکرهای Open Baffle می باشد که قدرت بالایی در زمینه بازتولید صدا دارند.

2 بلندگوی باکیفیت جزء سیستم صوتی تلویزیون SONY 55X75K می باشد و در واقع این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد. هر کدام از اسپیکرها قادر به تولید 10 وات صدا هستند و تلویزیون سونی 55X75K دارای خروجی صدای 20 وات خواهد بود. این حجم صدای خروجی برای اکثر تلویزیون های موجود در بازار رایج است و حجم بسیار مناسبی برای پخش محیطی به حساب می آید. از فناوری صدای دالبی در تلویزیون های سونی برای تقویت صدا و حذف نویز صدا استفاده می شود تا صدایی شفاف، با کیفیت و بدون نویز به گوش بیننده برسد. صدای تلویزیون کاملا با تصویر هماهنگ است و لذت تماشای فیلم در تلویزیون را افزایش می دهد.

فناوری صوتی Clear Phase

تکنولوژی صوتی Clear Phase در 55X75K

Clear Phase را می توان یکی از چشمگیرترین قسمت های صوتی تلویزیون با وضوح بالا 55X75K سونی در نظر گرفت. این فناوری قادر است پاسخ فیزیکی بلندگوهای تلویزیون را تجزیه و تحلیل کند و آن را با سیگنال صوتی اصلی در طیف وسیعی از فرکانس ها مقایسه کند. داده های به دست آمده از این مقایسه برای حذف هر گونه اوج یا افت در پاسخ طبیعی بلندگو استفاده می شود تا صدایی تمیز و طبیعی با بازتولید صاف و یکنواخت همه فرکانس ها تضمین شود. به این ترتیب صداهای پخش شده توسط اسپیکر تلویزیون سونی از وضوح بالایی برخوردار خواهند بود.

تلویزیون 55X75K با سیستم عامل Google TV

در تلویزیون های 2022 سونی شاهد بازگشت قدرتمند سیستم عامل گوگل تی وی بودیم. در واقع سونی در سال 2021 اولین نسخه سیستم عامل گوگل تی وی را بر روی تلویزیون های جدید عرضه کرد که با موفقیت زیادی روبرو شد. این سیستم عامل دارای منوی متفاوت و چند ویژگی پیشرفته تر از سیستم عامل اندروید تی وی بود. در سال 2022، Google TV با ویژگی های بهتر و بهبود یافته در تلویزیون های جدید سونی کار خواهد کرد تا طیف گسترده ای از ویژگی های کاربردی را در اختیار خریداران قرار دهد.

این سیستم عامل که بر روی تلویزیون 55 اینچ سونی X75K پیاده سازی شده است دارای منوی کاربری بسیار ساده و زیبا می باشد تا راحت ترین روش کار با تلویزیون را برای هر فرد ارائه دهد. یکی از بهترین ویژگی های سیستم عامل گوگل تی وی سرعت پاسخگویی بالای آن است. این سیستم عامل پرسرعت در هنگام کار با منوی اصلی حرکت نرمی را فراهم می کند و دستورات شما را در کسری از ثانیه اجرا می کند. دسترسی به قطعات و تنظیمات اصلی تلویزیون سونی به لطف این سیستم عامل بسیار راحت تر است و فرصت کافی برای داشتن یک تلویزیون هوشمند و کاربردی در خانه را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای هوشمند در تلویزیون 2022 سونی 55X75K

تلویزیون سونی 55X75K این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از طریق سیستم عامل هوشمند گوگل تی وی با بالاترین سرعت به اینترنت دسترسی داشته باشند. این تلویزیون قابلیت اتصال به وای فای با سرعت بالا را دارد و شما به دنیای وسیعی از امکانات دسترسی دارید.

یکی از ویژگی های اصلی گوگل تی وی که به آن نسبت به برخی دیگر از سیستم عامل ها برتری می دهد، دسترسی نامحدود به دنیای اپلیکیشن ها و برنامه ها است. به لطف فروشگاه Google Play، می توانید دسترسی بسیار گسترده ای به برنامه های تلویزیونی موجود داشته باشید. در واقع، این فروشگاه دسترسی نامحدودی برای دانلود انواع برنامه‌هایی دارد که ممکن است در فروشگاه‌های دانلود اپلیکیشن دیگر موجود نباشد.

جستجوی صوتی با 55X75K

جستجوی صوتی با 55X75K

تلویزیون سونی X75K سایز 55 اینچ به لطف استفاده از سیستم عامل گوگل تی وی قادر است امکانات بسیار خوبی مانند جستجوی صوتی را در اختیار شما قرار دهد. ریموت کنترل تلویزیون سونی دارای میکروفون داخلی است که به شما امکان جستجوی صوتی تلویزیون را می دهد. این جستجوی صوتی شامل انجام برخی دستورات با صدای کاربر است و شما قادر خواهید بود بسیاری از عملکردهای تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید.

جستجوی صوتی به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید و این مشکل به میزان قابل توجهی در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. با استفاده از جستجوی صوتی می توان گفت تلویزیون 55X75K یکی از مدل های هوشمند و مدرنی است که راحت ترین راه ها را برای راحتی هر چه بیشتر کاربران ارائه می دهد.

X Protection PRO در تلویزیون های سونی

تلویزیون های جدید سونی به فناوری انحصاری X Protection PRO مجهز شده اند تا بهترین کارایی و عملکرد را به شما ارائه دهند. تلویزیون سونی 55X75K نه تنها دارای محافظت عالی در برابر گرد و غبار است، بلکه مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود و به لطف فناوری X Protection PRO، این تلویزیون زیبا بالاترین استانداردهای تست رعد و برق را نیز پاس می کند. این بدان معناست که تلویزیون شما در برابر صاعقه و برق گرفتگی مقاوم است.

این موضوع برای کشورهای اروپایی اهمیت چندانی ندارد اما برای کشوری مانند ایران که نوسانات برق به ویژه در تابستان به بالاترین حد خود می رسد، نکته کلیدی برای افزایش دوام و راندمان بهینه تلویزیون محسوب می شود. با دوام بالای ارائه شده توسط تلویزیون X75K می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از تماشای محتوای باکیفیت لذت ببرید.

Chromecast داخلی برای اتصال به تلفن

امکانات تلویزیون سونی 55X75K

یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون 55 اینچی سونی برای اتصال به انواع گوشی های هوشمند، کروم کست داخلی است. این فناوری ساده ترین راه را برای اتصال گوشی به تلویزیون فراهم می کند و با یک حرکت می توانید گوشی خود را به تلویزیون سونی 55X75K متصل کنید. نکته جالب در مورد قابلیت پشتیبانی از لپ تاپ این است که شما قادر خواهید بود لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید. در نتیجه این اتصال شما قادر خواهید بود هر فیلم، برنامه و بازی را از گوشی خود به تلویزیون منتقل کنید.

اتصالات تلویزیون سونی 55X75K

  • بلوتوث را می توان مفیدترین ویژگی برای برقراری ارتباط در تلویزیون دانست. این قابلیت به شما امکان می دهد ال ای دی سونی 55X75K را به دستگاه های هوشمند مختلفی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند متصل کنید. برقراری ارتباط قوی بین دستگاه هوشمند و تلویزیون از طریق فناوری بلوتوث و انتقال محتوای مورد نظر بدون نیاز به کابل و سیم امکان پذیر است.

 

  • 3 ورودی HDMI روی دستگاه تعبیه شده است تا بتوانید از طریق کابل HDMI با دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ با تلویزیون ارتباط برقرار کنید. 2 پورت USB نیز درگاه های ارتباطی مفیدی در تلویزیون سونی هستند و به شما امکان می دهند انواع اتصالات را برقرار کنید. از دیگر پورت های کاربردی تلویزیون 55X75K می توان به خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، COMPOSITE و RF اشاره کرد.

شما می توانید قیمت تلویزیون سونی 55X75K را در این صفحه مشاهده نمایید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده خانگی و روزمره احتیاج دارید، ما تلویزیون سونی 55X80K را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری با کیفیت تصویر Full HD احتیاج دارید، ما تلویزیون سونی W880K را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 55X75K چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 55X75K را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 20:51